Jak zamawiać?

ZASADY SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ
  1. Dokonywanie zakupów w Sklepie Internetowym odbywa się zarówno po dokonaniu REJESTRACJI/LOGOWANA jak również z wykorzystaniem opcji ZAKUPY BEZ REJESTRACJI tj. bez konieczności rejestracji Konta Klienta, w 3 prostych krokach.

  2. W pierwszej kolejności Klient dokonuje wyboru Produktu z oferty Sprzedawcy opublikowanej w ramach stron i podstron Sklepu Internetowego znajdującego się pod adresem domenowym www.gastropak.pl . Wybór Produktu następuje poprzez określenie jego parametrów takich jak ilość, rozmiarówka, czy wielkość oraz klikniecie w przycisk DODAJ DO KOSZYKA.

  3. Po kliknięciu w przycisk DODAJ DO KOSZYKA wybrane Produkty przenoszone są do Koszyka, po czym Klient ma możliwość kontynuowania zakupów. Aby zakończyć dokonywanie zakupów w Sklepie Internetowym wystarczy kliknąć w ikonę Koszyka widoczną w prawym górnym rogu Sklepu Internetowego.

  4. W Koszyku Klient ma możliwość sprawdzenia informacji o Produkcie, jego ilości, wybranych cechach czy ewentualnego sprawdzenia kosztów dostawy i formy płatności. Finalizacja zamówienia następuje poprzez kliknięcie w przycisk KONTYNUUJ ZAMÓWIENIE.

  5. Po kliknięciu w przycisk ZAMÓWIENIE Klient rozpoczyna drugi krok procesu sprzedaży polegający REJESTRACJI/LOGOWANIU lub wyborze opcji ZAKUPÓW BEZ REJESTRACJI. Po wyborze stosownej opcji dochodzi do formularza Zamówienia. Składanie Zamówienia odbywa się poprzez uzupełnienie interaktywnego formularza wprowadzając wymagane przez ten formularz dane oraz składając wymagane oświadczenia woli.

  6. Ostateczne potwierdzenie złożenia Zamówienia następuje poprzez kliknięcie przycisku POTWIERDŹ. Warto pamiętać, że samo złożenie Zamówienia nie jest jednoznaczne z jego przyjęciem. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca sprawdza czy może ono zostać przyjęte do realizacji.

  7. Trzecim krokiem w procesie sprzedaży jest przyjęcie Zamówienia przez Sprzedawcę, co potwierdzane jest specjalnym Powiadomieniem, którego otrzymanie jest jednoznaczne z zawarciem Umowy Sprzedaży na odległość. Z chwilą otrzymania Powiadomienia Klient i Sprzedawca zawierają Umowę Sprzedaży wybranego przez Klienta Produktu.

  8. Składanie Zamówień odbywa się 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.


Pojemnik Kubek z Wieczkiem i Plombą 350 ml (50)Pojemnik Kubek z Wieczkiem i Plombą 350 ml (50) Promocja
36.50PLNnetto 44.90PLNbrutto
Flaczarka, miska biała do zgrzewu 500 ml (100)Flaczarka, miska biała do zgrzewu 500 ml (100) Promocja
22.92PLNnetto 28.19PLNbrutto
Pojemnik na kanapki (50)Pojemnik na kanapki (50) Promocja
21.14PLNnetto 26.00PLNbrutto
Pojemnik cateringowy HMR biały do zgrzewu 215/148/50 mm (1) Promocja
Wiaderko z Pokrywką i Plombą 1,2 L (1) Bestseller
1.17PLNnetto 1.44PLNbrutto
Formularz kontaktowy:
Na naszej stronie wykorzystujemy pliki cookies. Klikając „Akceptuję wszystkie” wyrażasz zgodę na stosowanie wszystkich typów plików cookies, w tym cookies statystycznych i reklamowych. Klikając „Odmawiam” wyrażasz zgodę na stosowanie wyłącznie plików cookies niezbędnych do prawidłowego działania strony. Więcej informacji o plikach cookies znajdziesz w Polityce prywatności.
Akceptuję wszystkie